Sådan genererer du trafik på din hjemmeside

 

<p style="margin:0cm 0cm 10pt"><span style="font-size:12pt"><span style="line-height:115%"><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif"><span style="color:black">Som nyopstartet virksomhed i vores h&oslash;jteknologiske verden kan det v&aelig;re sv&aelig;rt at f&aring; en fod inden for hos forbrugerne og f&aring; en markedsandel – s&aelig;rligt, hvis det, man s&aelig;lger, er en popul&aelig;r kategori i forvejen. S&aring; hvad g&oslash;r man, hvis man gerne vil generere trafik til sin hjemmeside og dermed f&aring; flere bes&oslash;gende og forh&aring;bentlig kunder i butikken? Det kan du finde ud af i denne korte guide, der ser n&aelig;rmere p&aring; en helt ny teknologibaseret virksomhedsl&oslash;sning, der ogs&aring; passer til dig!</span></span></span></span></p>

<h2 style="margin:10pt 0cm 0.0001pt"><span style="font-size:13pt"><span style="line-height:115%"><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif"><span style="color:black"><span style="font-weight:normal">Undervurder ikke v&aelig;rdien af s&oslash;geord</span></span></span></span></span></h2>

<p style="margin:0cm 0cm 10pt"><span style="font-size:12pt"><span style="line-height:115%"><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif"><span style="color:black">Du ved formentlig, at Google er skruet sammen p&aring; en m&aring;de, s&aring; brugen af specifikke s&oslash;geord i h&oslash;j grad afg&oslash;r, hvor i <a href="https://www.google.com/" style="color:#0563c1; text-decoration:underline">s&oslash;gefeltet</a> din hjemmeside ligger. Det vil alts&aring; sige, at forbrugere i forbindelse med de produkter eller services, du s&aelig;lger, benytter sig af en r&aelig;kke s&oslash;geord for at finde frem til det, de s&oslash;ger. Det betyder naturligvis ogs&aring;, at du gerne vil bruge en del af disse s&oslash;geord, for netop at ligge h&oslash;jere i s&oslash;geresultaterne. Men v&aelig;r opm&aelig;rksom p&aring; ikke at bruge for mange – dette betragtes nemlig som ”snyd” af s&oslash;gemaskinen, hvilket betyder en lavere placering. </span></span></span></span></p>

<h2 style="margin:10pt 0cm 0.0001pt"><span style="font-size:13pt"><span style="line-height:115%"><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif"><span style="color:black"><span style="font-weight:normal">Affiliate marketing er fremtiden</span></span></span></span></span></h2>

<p style="margin:0cm 0cm 10pt"><span style="font-size:12pt"><span style="line-height:115%"><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif"><span style="color:black">I denne forbindelse taler mange ogs&aring; om f&aelig;nomenet affiliate marketing – eller inbound marketing, som i bund og grund er det samme. De to er ikke s&aring; meget en metode, som det er en m&aring;de at t&aelig;nke p&aring;. Det drejer sig i bund og grund om at m&oslash;de forbrugerne p&aring; deres niveau, der hvor de er og uden at p&aring;dutte dem et salg. Det betyder helt konkret, at du gerne skal skabe en mulighed for dem gennem samtale og engagement i stedet for blot at fort&aelig;lle dem, at de skal k&oslash;be dit produkt. </span></span></span></span></p>

<p style="margin:0cm 0cm 10pt"><span style="font-size:12pt"><span style="line-height:115%"><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif"><span style="color:black">Man taler herved om det at drive forretning p&aring; en menneskelig m&aring;de. Her er slutm&aring;let netop ikke at s&aelig;lge dit produkt direkte – selvom det forh&aring;bentlig er en god konsekvens af din indsats – men derimod at opfylde et behov, som din p&aring;g&aelig;ldende forbruger har i sit liv. P&aring; denne m&aring;de sikrer du dig, at du genererer positiv omtale i den p&aring;g&aelig;ldende forbrugers omgangskreds, fordi du netop har l&oslash;st et problem.</span></span></span></span></p>

<h2 style="margin:10pt 0cm 0.0001pt"><span style="font-size:13pt"><span style="line-height:115%"><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif"><span style="color:black"><span style="font-weight:normal">Unders&oslash;g, hvad der er oppe i tiden</span></span></span></span></span></h2>

<p style="margin:0cm 0cm 10pt"><span style="font-size:12pt"><span style="line-height:115%"><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif"><span style="color:black">I forl&aelig;ngelse af ovenst&aring;ende pointe er det derfor ogs&aring; vigtigt, at du er at finde, der hvor din forbruger er. Dette l&aelig;gger sig t&aelig;t op ad affiliate marketing-teorien, som netop dikterer, at du som virksomhed skal ops&oslash;ge kunderne p&aring; de sider, der interesserer dem, og som de g&aring;r ind p&aring; - ikke for at k&oslash;be et produkt, men for at l&aelig;se om noget, der interesserer dem. </span></span></span></span></p>

<p style="margin:0cm 0cm 10pt"><span style="font-size:12pt"><span style="line-height:115%"><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif"><span style="color:black">Derfor er det en god id&eacute; at unders&oslash;ge, hvad der er oppe i tiden og hvad der er interessant for netop din forbruger, s&aring; du kan efterf&oslash;lge disse spor. Det kan eksempelvis g&oslash;res via forskellige linksider s&aring;som <a href="http://lankhuset.se/" style="color:#0563c1; text-decoration:underline">lankhuset.se</a>, der netop samler nogle af tidens store historier og interesseomr&aring;der, som generelt fylder meget. Her finder du alts&aring; emner, som du kan linke til, og sider, som kan linke til dig, hvorved begge sider ”l&oslash;fter” hinanden p&aring; Google. Det er teknisk, men det er smart! </span></span></span></span></p>



Skrevet af: Admin | Dato : 2019-12-04 | Lst : 553 gange